به گزارش مشی نیوز، سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ خاورشهر در معیت پلیس های افتخاری در حال گشت زنی در محدوده خاورشهر یک نفر را با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال پرسه زنی مشاهده که مشکوک شده و زمانی که قصد بررسی موضوع را داشتند موتور سوار با سرعت بالا اقدام به فرار مینماید .

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ پس از هماهنگی های لازم ، مسیر فرار سوژه مورد نظر توسط نیروهای کمکی مسدود ، موتور متوقف و راکب نیز طی یک عملیات ضربتی در حالی که موتور را رها کرده و قصد فرار به صورت پیاده را داشت دستگیر کردند .

سرهنگ جلیلیان در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم یک عدد شاه کلید کشف شد اعلام داشت : در استعلام گیری از شماره انتظامی موتورسیکلت مشخص گردید حدود سه ساعت پیش از محدوده کلانتری مسعودیه سرقت شده ، فلذا متهم به همراه موتورسیکلت مسروقه جهت بررسی بیشتر به کلانتری خاورشهر منتقل گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه متهم دارای ۱۶ فقره سابقه سرقت بود گفت : در تحقیقات انجام شده متهم به بزه ارتکابی معترف و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.

انتهای پیام/منبع: خبرگزاری پلیس ری